Vi vil gerne takke:
Aalborg Politi, Aalborg Kommune
for hjælp til udvikling af Henrys Hælerbar.
Kommunedata
A/S, Kjærgaards Auto, Nordjyllands Bogtrykkeri A/S, Nordjyske Stiftstidende,
for hjælp til produktion af kampagnematerialer.
Post Danmark, Nørresundby Erhvervsforening, Restauratørforeningen
for Nordjyllands Amt, Skole & Kulturforvaltningen i Aalborg, Vejgård
Handels- & Håndværkerforening, Aalborg Erhvervsråd,
Aalborg Industri & Handelskammer for hjælp til distribution
af kampagnematerialer.
AFA Decaux, AOS A/S, Bilka, Føtex, Danske Bank, De Frivilliges
Hus, Kim Winther Reklamegaver, Magasin du Nord, Nordjyllands Landsbibliotek,
Nørresundby Bank, Salling, Social- og Sundhedsforvaltningen. Spar
Nord, TV Danmark/Nordjylland, TV2/Nord, TV2 Reklame, Unibank, Ældre-
og Handicapforvaltningen, Aalborg Cityforening, Aalborg Kommunes Tandpleje,
Aalborg Storcenter, Vester Mariendal Skole, Gl. Hasseris Skole og Klarup
Skole for synliggørelse og aktiv medvirken i kampagnen.
Lektor Jens Olsen, speciallærer Lone Dall, Christine Exner, Claudio
Morales og Jonas Froberg fra Jomfru Ane Teateret, Klarup Skoles kor under
ledelse af Pia Juhl, Laust Orleman, Tommy Jensen, Søren Baggeson,
Ole Hansen, Aalborg Politiorkester under ledelse af Jørgen Skov,
Hjørring Seminarium, Monopol og Starline
for hjælp i forbindelse med Henrys sang.
De involverede har leveret produkter og ydelser til kostpris eller ved
store rabatter. Herudover er Henrys Hælerbar finansieret af
Forsikring & Pension, Det Kriminalpræventive Råd, Aalborg
Kommune, Aalborg Politi, Hals Kommune, Støvring Kommune, Aabybro
Kommune samt Bang & Olufsen.
Bag kampagnen står Det Kriminalpræventive Råd, Forsikring
& Pension, Aalborg Politi og Aalborg Kommune.
Kampagnen er udviklet i samarbejde med Jøp, Ove & Myrthu v/
projektleder Jette Friis OBróin, Winding Pictures, reklamebureauet
Monopol og lokale kræfter i Aalborg.
|
|
Hvem
står bag
Links
|