BAG HENRY ER ET HELT FANTASTISK SAMARBEJDE...    

Vi vil gerne takke:
Aalborg Politi, Aalborg Kommune
for hjælp til udvikling af Henry’s Hælerbar.

Kommunedata A/S, Kjærgaards Auto, Nordjyllands Bogtrykkeri A/S, Nordjyske Stiftstidende, for hjælp til produktion af kampagnematerialer.

Post Danmark, Nørresundby Erhvervsforening, Restauratørforeningen for Nordjyllands Amt, Skole & Kulturforvaltningen i Aalborg, Vejgård Handels- & Håndværkerforening, Aalborg Erhvervsråd, Aalborg Industri & Handelskammer for hjælp til distribution af kampagnematerialer.

AFA Decaux, AOS A/S, Bilka, Føtex, Danske Bank, De Frivilliges Hus, Kim Winther Reklamegaver, Magasin du Nord, Nordjyllands Landsbibliotek, Nørresundby Bank, Salling, Social- og Sundhedsforvaltningen. Spar Nord, TV Danmark/Nordjylland, TV2/Nord, TV2 Reklame, Unibank, Ældre- og Handicapforvaltningen, Aalborg Cityforening, Aalborg Kommunes Tandpleje, Aalborg Storcenter, Vester Mariendal Skole, Gl. Hasseris Skole og Klarup Skole for synliggørelse og aktiv medvirken i kampagnen.

Lektor Jens Olsen, speciallærer Lone Dall, Christine Exner, Claudio Morales og Jonas Froberg fra Jomfru Ane Teateret, Klarup Skoles kor under ledelse af Pia Juhl, Laust Orleman, Tommy Jensen, Søren Baggeson, Ole Hansen, Aalborg Politiorkester under ledelse af Jørgen Skov, Hjørring Seminarium, Monopol og Starline
for hjælp i forbindelse med Henry’s sang.

De involverede har leveret produkter og ydelser til kostpris eller ved store rabatter. Herudover er Henry’s Hælerbar finansieret af Forsikring & Pension, Det Kriminalpræventive Råd, Aalborg Kommune, Aalborg Politi, Hals Kommune, Støvring Kommune, Aabybro Kommune samt Bang & Olufsen.

Bag kampagnen står Det Kriminalpræventive Råd, Forsikring & Pension, Aalborg Politi og Aalborg Kommune.

Kampagnen er udviklet i samarbejde med Jøp, Ove & Myrthu v/ projektleder Jette Friis O’Bróin, Winding Pictures, reklamebureauet Monopol og lokale kræfter i Aalborg.

Hvem står bag

Links

     
    Tilbage